עיסוי טנטרה לגברים

עיסוי טנטרה לגברים

January 8, 2023
0 Comments

חוסר הרצון של גברים לבקר מטפל מיני מיומן לעיסוי טנטרה נמשך בגלל השינוי ההורמונלי הגורם לתיאבון ותשוקות מיניות מסוימות.

במקרים רבים, רמות נמוכות יותר של טסטוסטרון (שכיחות אצל גברים הנכנסים לגיל המעבר) עלולות לגרום לירידה בחשק המיני – לעתים קרובות “נרפא” על ידי שחזור רמות אלה עם הורמונים משלימים. ולמרות שיכול להיות שהשינויים האלה הם זמניים בלבד ויתהפכו מעצמם בשלב מסוים, לעתים קרובות ההפרעה בחיי היומיום של האדם היא עצומה, מה שמוביל להשפעות דרמטיות כמו הבנה מוקדמת או בעיות זיקפה.

עיסוי טנטרי מסייע לייעל את איזון ההורמונים באמצעות עבודת אנרגיה הוליסטית בקצה המתרגל וכן מגוון של מגע פיזי (הכולל בדרך כלל טיפול בשחרור רגשי). “עבודת גוף רוחנית” זו כוללת בדרך כלל מרכיב אירוטי הפונה במיוחד לגברים על ידי התמודדות עם בעיות אינטימיות בנוסף לגירויים פיזיולוגיים.

בחיים הקדחתניים והתחרותיים של היום, אנחנו צריכים למצוא משהו שיכול להביא נחמה למוחנו הרועש. ועיסוי טנטרה לגברים הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מהעייפות הנפשית שלך לנשים.

עיסוי טנטרה לגברים מציע הרפיה גדולה ורמות מוגברת של שמחה בכך שהוא גורם לך להרגיש מחובר עם הגוף שלך, מבוסס בעצמך כגבר, בטוח בעצמך כגבר, משוחרר מלחץ ומתח, יצירתי יותר ובקשר עם הנאה עצמית .

תאווה מינית גברית היא דחף מאוד משכנע ועוצמתי אצל גברים. עבור גברים רבים, זהו אחד הנסיעות המהנות והמבוקשות ביותר שהם חווים בחייהם. זה יכול לומר שיש כונן, שאם נשאר ללא השגחה אצל מי שיש לו אותו, יכול לתסכל את מי שמרגיש את התשוקה הצמאה הזו.

עיסוי הטנטרה (הידוע גם כעיסוי טנטרי) הוא צורת ריפוי עתיקה שמצאה משיכה מודרנית יותר בגלל יכולתנו הולכת ופוחתת לחקור אמצעי ריפוי אחרים ללא שיפוט ו/או גינוי.

יתר על כן, עבור אנשים הסובלים מבעיות ביצועים או שפיכה מוקדמת בעת עיסוק בפעילות מינית; עיסוי טנטרה יכול להיות התשובה לתפילה הפיזית שלהם!

מילות מפתח מרשימות: – חולי גברים לפני סקס (בעיות ביצועים ושפיכה מוקדמת)

מדור שאלות נפוצות בנושא עיסוי טנטרה לגברים: מהם כמה מיתוסים על עיסוי טנטרה?

בסופו של דבר כל תקווה שזה לא נחשב פחות מאמיתי

1. לעיסויים טנטריים אין יתרונות רפואיים

2. עיסוי מלווה אותנו עוד מימי קדם

3. זה יכול להיות גם קשור לכוונות הרוחניות שלנו

גברים רבים משאירים את הסיפוק המיני שלהם לנשים מקצועיות מכיוון שאין להם הרבה הזדמנויות לחפש דרך מתאימה לעיסוי גברי ולשמור על חיי מין טובים יותר באמצעות הרגישות המופחתת של שפיכה מוקדמת.

עיסוי טנטרה משמש באותם מקרים, שבהם הם רוצים לספק את עצמם רק בידיים ובתרגול מועט, לפני שאתם מזמינים את בן הזוג. יש לו טקסים משלו של שימוש בשמנים או קרמים במקום שלמעשה עובדים טוב יותר עם הזמן כשאנחנו מביאים אותם הביתה. טיפול מסוג זה עושה הרבה בשמירה על הבסיס הידידותי לזיקפה הדרוש למין מהנה.

הנאה מינית לא מתרחשת רק באופן טבעי וזו האחריות שלכם לקחת שליטה בחורים!

QAS Autos is a multi service company that was established in 2019 in New York. We provide the inventory, parts and service under one roof. We also provide shipping, container loading, half and full cut of vehicles.
Copyright © 2021. All rights reserved.